Pagina's

zaterdag 10 januari 2015

DIY: sfeerlichtje met foto

De eerste DIY-video op onze blog! De komende tijd kun je meer van deze creatieve artikelen verwachten. Vandaag laat ik jullie zien hoe je deze schattige sfeerlichtjes kan maken met je eigen paardenfoto's. Heel eenvoudig te maken en leuk om neer te zetten op je kamer!



De benodigdheden nog even op een rijtje:
- foto's afgedrukt op printpapier
- décopatch of crea podge (te koop bij de Action - witte lijm met water moet overigens ook werken, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee)
- kwast
- lege glazen potjes van bijv. boontjes, jam, etc.
- versiersels, zoals stickers, lintjes, bloemetjes, etc.
- lijm/schaar

Wat voor soort DIY video zou jij graag willen zien?

2 opmerkingen:

  1. super leuk bedacht.
    je bent echt super creatief geen idee of ik daar op was gekomen hihi
    ga het zeker maken en doen lijkt me super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt heel gaaf wat jullie maken en doen..heb een linkje op mijn blog geplaats vn jullie...reclame is nooit weg toch?..goede nacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen